吧啦啦

Last Christmas - Carly Rae Jepsen

sweetest:

今天听到的新单,温润清新,听到此歌,想起了圣诞节。本想明天推荐,但有些急不可待,心情大好,就让这快乐传递一切!蹲妹翻唱,棒棒!


歌词:

I gave you my heart

我把心交给你
But the very next day you gave it away
而你在第二天就将它抛弃
This year
今年
To save me from tears
我不再流泪
I'll give it to someone special
我把它交给了一个特别的人

Last Christmas
去年的圣诞节
I gave you my heart
我把心交给你
But the very next day you gave it away
而你在第二天就将它抛弃
This year
今年
To save me from tears
我不再流泪
I'll give it to someone special
我把它交给了一个特别的人

Once bitten and twice shy
一旦伤害 不再轻信
I keep my distance
我小心保持距离
But you still catch my eye
但仍被你吸引
Tell me baby
告诉我 宝贝
Do you recognize me?
你认出我了吗
Well' It's been a year
已经过去一年
It doesn't surprise me
这并不让我奇怪

I wrapped it up and sent it
我打包把它寄去
With a note saying I love you
和一张说了我爱你的纸条
I meant it
我是认真的
Now I know what a fool I've been
现在我知道了自己的愚蠢
But if you kissed me now
但如果此刻你吻我
I know you'd fool me again
我知道你又是在玩弄我
Last Christmas
去年的圣诞节
I gave you my heart
我把心交给你
But the very next day you gave it away
而你在第二天就将它抛弃
This year
今年
To save me from tears
我不再流泪
I'll give it to someone special
我把它交给了一个特别的人

Last Christmas
去年的圣诞节
I gave you my heart
我把心交给你
But the very next day you gave it away
而你在第二天就将它抛弃
This year
今年
To save me from tears
我不再流泪
I'll give it to someone special
我把它交给了一个特别的人

A crowded room
拥挤的房间
Friends with tired eyes
朋友们带着疲倦的眼
I'm hiding from you
我在躲避你
And your soul of ice
和你冰冷的灵魂
My god I thought you were
天哪 我曾以为
Someone to rely on
你是可以依靠的那个人
Me?
我?
I guess I was a shoulder to cry on
我想我总是哭鼻子
A face on a lover with a fire in his heart
情人的脸和他热情的心
A man under cover but you tore me apart
带着面具的男人 你将我撕裂

Now I've found a real love you'll never fool me again
现在我找到了真爱 你别想再玩弄我
Last Christmas
去年的圣诞节
I gave you my heart
我把心交给你
But the very next day you gave it away
而你在第二天就将它抛弃
This year
今年
To save me from tears
我不再流泪
I'll give it to someone special
我把它交给了一个特别的人
Last Christmas
去年的圣诞节
I gave you my heart
我把心交给你
But the very next day you gave it away
而你在第二天就将它抛弃
This year
今年
To save me from tears
我不再流泪
I'll give it to someone special
我把它交给了一个特别的人

A face on a lover with a fire in his heart
情人的脸和他热情的心
A man under cover buy you tore him apart
带着面具的男人 你将我撕裂

I'll give it to someone special.
我把它交给了一个特别的人
I'll give it to someone special
我把它交给了一个特别的人


评论

热度(59)